فتح‌الله‌زاده: هيچ وقت قول قهرماني نداده‌ام

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اس اس بی همتا " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


فتح‌الله‌زاده: هيچ وقت قول قهرماني نداده‌ام

علي فتح‌الله‌زاده در حاشيه مراسم رونمايي از نوشابه انرژي‌زاي باشگاه استقلال ضمن عذرخواهي از اصحاب رسانه به خاطر تأخير در اين جلسه گفت: ما مدتي است با باشگاه پرسپوليس کارهاي اقتصادي انجام مي‌دهيم ولي وقت نمي‌شود آنها را منعکس کنيم. دوستي به من گفت پرسپوليس رستوران زده و من هم به آنها گفتم که ما هم رستوران زده‌ايم ولي ديدم رويانيان چندي پيش در تلويزيون به من با نيشخند گفت که فتح‌الله‌زاده مدعي شده مي‌خواهد ايرلاين بزند اما من نگفته بودم که ما ايرلاين خريده‌ايم بلکه گفتم کارهايش را پيش برديم ولي به دليل مشغله آن را رها کرديم. حالا هم به شما نوشابه توليد شده باشگاه استقلال در سال 2006 را نشان مي‌دهم که بعداً رويانيان نگويد هرکاري انجام داده ما از روي دست او تقلب کرده‌ايم.

به گزارش فارس، وي افزود: همه مي‌گويند رنگ آبي اين نوشابه خوشمزه‌تر است چون طعم قهرماني مي‌دهد و تمام نوآوري‌اش کاملاً ايراني است. اگر شما خبرنگاران در طول اين يک هفته از من پرسيده‌ايد که چرا خسته نمي‌شوم به خاطر اين است که از اين نوشابه‌ها مي‌خورم (با خنده).

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سؤالي مبني بر جلسه‌اش با نکونام گفت:‌ جلسه خوبي بود و همه چيز تمام شد. هم نکونام و هم رحمتي امشب قراردادشان را نهايي مي‌کنند و با پژمان منتظري نيز صحبت کرديم که تا نيم‌فصل در تيم ما بماند هرچند مي‌خواهم او را متقاعد کنم که تا آخر فصل در استقلال بماند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعيت تيموريان گفت: فردا آخرين روزي است که طبق وعده با تيموريان قرار داشتيم و همه چيز نهايي مي‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که شما پول از کجا مي‌آوريد گفت: اميدوارم هواداران اين نوشابه‌ها را بخرند تا ما مشکلاتمان حل شود. ديشب به صورت سرانگشتي حساب کردم و ديدم که به همه چک داده‌ام. وقتي بازيکنان استقلال اين چک‌ها را برگشت مي‌زنند خودشان کيف مي‌کنند. امروز نکونام چندين چک آورد و گفت اين بار من براي شما چک آورده‌ام.

يکي از خبرنگاران پرسيد رابطه شما با وزارت ورزش چگونه است که فتح‌الله‌زاده گفت: رابطه ما خوب است و از اول هم خوب بود. آن روزي که شايعه کرده‌اند جانشين من مشخص شده با خبرنگارشان تماس گرفتم و به او گفتم لزومي ندارد که دروغ بنويسي به همين خاطر استعفاء دادم که به آن آقا بگويم که قرار نيست من عوض شوم. من هميشه رابطه‌ام با وزير خوب بوده و اصولاً آدمي نيستم که وقتي چنين شايعاتي به وجود مي‌آيد رابطه‌ام را با کسي خراب کنم. اتفاقاً همه ديدند که وزير چقدر از من حمايت کرد و خوشحالم که با قهرماني همه چيز به پايان رسيد.

يکي ديگر از خبرنگاران پرسيد رابطه شما با معاونان وزير چطور است که فتح‌الله‌زاده گفت: اين ديگر اظهر من‌الشمس است و احتياجي به گفتنش نيست.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص اين موضوع که آيا واقعاً‌ مي‌خواهيد ساموئل به پرسپوليس برود، گفت:‌ از قبل هم به رويانيان گفته بودم که مي‌خواهيم به رويانيان کمک کنيم ولي انصافاً منتظر اين هستيم تا تکليف تيموريان مشخص شود. اگر او را بگيريم انصافاً در حق ساموئل ظلم مي‌شود که در استقلال بماند.

خبرنگاري پرسيد، ظاهراً به خاطر گراني دلار و مطالبات ساموئل نمي‌توانيد او را حفظ کنيد که فتح‌الله‌زاده گفت: اشکالي ندارد چک‌هايش را رويانيان بدهد ولي ساموئل براي ما بازي ‌کند! هرچند اگر آندو تيموريان به استقلال نيامد ساموئل را حفظ مي‌کنيم.

وي در خصوص چک‌هايي که به بازيکنان داده است اظهار داشت: هميشه صداقت کوبنده‌ترين سلاح انسان بوده من هميشه اگر پول هم نداشتم از طريق مختلف پول بازيکنان را جور کرده و به آنها داده‌ام. در حال حاضر هم 90 درصد بازيکنان طلب‌هاي خود را دريافت کردند.

وي با بيان اينکه بازيکنان به من اطمينان دارند،‌خاطرنشان کرد: چون من هميشه با صداقت رفتار مي‌کنم بازيکنان هم با من کنار مي‌آيند براي مثال همين امروز که با جواد نکونام صحبت مي‌کرديم وي از 600 يا 700 ميليون قرارداد فصل گذشته‌اش گذشت کرد. من هم از رفتار حرفه‌اي اين بازيکن لذت بردم و به وي گفتم از اينکه جوان و با معرفت هستي، به تو غبطه مي‌خورم. همچين امروز پژمان منتظري گفت من به پول نياز دارم اما دلم نمي‌آيد که چک شما را برگشت بزنم.

مديرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: بايد از علي اميري و همچنين امير قلعه‌نويي در فصل گذشته بسيار من را کمک کردند تشکر کنم. از همه دوستاني که در کنار استقلال بودند بايد تشکر کنم و يادآور شوم من خودم کمترين سهم را در قهرماني استقلال داشتم.

فتح‌الله‌زاده در مورد آخرين وضعيت عقد قرارداد با مجتبي جباري تصريح کرد: من آدم لجبازي نيستم مجتبي مثل پسر من است اما ما در باشگاه اصولي داريم که به آن پايبند هستيم. ما به مجتبي هم گفتيم که صحبت‌هاي خوبي انجام نداده اما همين که شنيده‌ام صحبت‌هايش را اصلاح کرده يعني حرکت مثبتي انجام داده اگر جباري از صحبت‌هايش پشيمان شود بزرگي خودش را ثابت کرده و نبايد فکر کند با اين کار خودش را کوچک کرده است.

وي در مورد فروش نوشابه‌هاي انرژي‌زاي باشگاه استقلال و درآمدي که از اين راه به باشگاه مي‌رسد گفت: هر فروشي که صورت مي‌گيرد چند درصدش به باشگاه داده مي‌شود. ما حدود 30ميليون هوادار داريم اگر هر هوادار روزي يک عدد از اين نوشابه‌ها بخرد و بخورد هم خودش لذت مي‌برد هم سود زيادي به باشگاه مي‌رسد. هر استقلالي بايد در روز سه وعده صبح، ظهر و شب از اين نوشابه‌ها بخورد. مبلغ هر کدام از اين نوشابه‌ها هم 4 هزارو 500 تومان است. بدون شک بازيکنان هم از اين نوشابه‌ها استفاده خواهند کرد و بعد از هر تمرين از آن ميل مي‌کنند.

مديرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: هيچ وقت قول قهرماني نداده‌ام اما شرايط به گونه‌‌اي پيش‌ رفت که توانستيم در هر فصل يک جام بگيريم. هدف ما در حال حاضر عبور از خط نماينده تايلند است برخلاف چيزي که رسانه‌ها اعلام کردند اين تيم اصلا رئيس نيست و توانسته نماينده چين و کره را از دور مسابقات حذف کند. شايد باورتان نشود اما دوست داشتم دراين مرحله به نماينده ژاپن مي‌خورديم.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: وقتي پايان فصل استعفا کردم بعضي‌ها گفتند که چرا الان اين کار را مي‌کنيد من نمي‌دانم پس چه زماني بايد استعفا دهم. در حال حاضر ديدم اگر تيم را ترک کنم هواداران ضربه مي‌خورند به همين دليل با درخواست هيئت مديره ماندم و به کارم ادامه دادم. در يک هفته گذشته شايد حدود 4 ساعت خوابيده باشم.

وي در مورد کمک مالي وزارت ورزش به باشگاه استقلال عنوان کرد: به باشگاه استقلال تنها وزارت ورزش کمک مي‌کند اما به پرسپوليس نهادهاي مختلفي مانند سازمان سوخت و امثال اين کمک مي‌کنند. در تمام دنيا مکانيزم درآمد باشگاه‌ها درصدي است.

وي افزود: 7 تا 10 درصد درآمد باشگاه‌ها هم از طريق فروش کالاهايي مانند نوشابه است. اگر هواداران استقلال هم کمي بيشتر کمک کنند مي‌توانيم ما هم 10 درصد درآمد‌مان را از اين طريق به دست آوريم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که چه فوت کوزه‌گري‌اش دارد که هر بازيکني بعد از ورود به دفترش يا با استقلال قرارداد مي‌بندند يا قراردادش را تمديد مي‌کند،‌تصريح کرد: اتاق من دو در دارد يک در براي ورود و خروج است و در ديگر رو به حياط باز مي‌شود. به هر بازيکني که به دفتر من مي‌آيد مي‌گويم که يا قراردادت را با استقلال امضا کن و از در اصلي خارج شو يا خودت را از در ديگر به حياط پرت کن!

وي در مورد عقد قرارداد با خسرو حيدري گفت: خسرو امروز به اميري پيامک داده بود و از من گله کرده بود. وي در پيامکش گفت فتح‌الله‌زاده مصاحبه کرده و گفته که از اين خسروها زياد دارم و هر وقت اراده کنم يکي از آنها را از جيبم درمي‌آورم و فعلا هم قهر کرده است. اگر قراردادش را با استقلال تمديد نکند پوستش را مي‌کنم.(با خنده)

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرين وضعيت کمپ اين باشگاه اظهار داشت: در حال حاضر جلوتر از فاز اول هستيم و تا آخر تابستان بخش اداري به اتمام مي‌رسد براي ساخت کمپ هيچ پولي از وزارت ورزش نگرفتيم بلکه در اين راه وزارت نفت و مهندس طلوعي کمک زيادي به ما کردند. حالا هم به دنبال يک وزارتخانه جديد هستيم تا از آنها کمک بگيريم. به باشگاه پرسپوليس 200 ميليارد تومان رسيده و به ما تنها 3 ميليارد تومان داده‌اند. اين طبيعي است چرا که به نظر مي‌رسد هزينه پرسپوليسي‌ها زياد است و رويانيان با اعتباري که دارد توانسته اين پول را جمع کند اما من فکر مي‌کنم رويانيان امسال با مشکلات مادي زيادي در پرسپوليس روبرو خواهد شد.

وي افزود: ما نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستيم و بايد توجه ويژه‌اي به ما شود. هنوز فرصت نشده با وزير ورزش در اين خصوص صحبت کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اينکه باشگاه استقلال اعلام کرده دو هفته در ليگ برتر بازي نخواهد کرد،گفت: هنوز سازمان ليگ جوابي به ما نداده اگر ما بتوانيم نماينده تايلند را شکست دهيم و در دور بعد به نماينده کره جنوبي برخورد کنيم ديگر نمي‌توانيم به ايران بياييم و بايد از تايلند مستقيما عازم کره شويم. اميدوارم مسئولان اين موضوعات را در نظر بگيرند و بهترين تصميم را بگيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : میلاد قربانی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:, | ساعت : 21:17

آخرين مطالب ارسالي

گزارش تمرين آبي‌پوشان
تيموريان: مي‌خواهم بازيکن موثري باشم
آندرانيک تيموريان به استقلال پيوست
رحمتی: دلم خون است اما حرف بزنم محرومم می‌کنند/ مخالف جدایی نکونام هستم
نوری: فکر نمی‌کردم هواداران اینقدر زود مرا بپذیرند/ انگیزه‌های زیادی در استقلال دارم
احتمال دوری 6 الی 8 هفته‌ای جمشیدیان از فوتبال
فتح‌الله‌‌زاده:‌می‌دانستیم او پیشنهاد اماراتی دارد/ تا فردا صبر می‌کنم
بیک‌زاده:سپاهان از لحاظ اسمی خوب یارگیری کرده است/ از جدایی جباری ناراحت شدم
فتح‌الله‌زاده: نکونام اگر پیشنهادی داشت باید زودتر اعلام می‌کرد/ قلعه‌نویی از او انتظار دارد
قاضی: کدام قهر و آشتی؟ فقط منتظر ثبت قرارداد نوری بودم
عمران‌زاده: هر تیمی را ببریم می‌گویند تیم اصلی‌اش نبود!/ حمایت کنند برای قهرمانی می‌جنگیم
فتح‌الله‌زاده: انتخاب بهترین بازیکن به دل هیچکس نچسبید/ در بحث نکونام چوب لای چرخ ما می‌گذارند
هافبک مدنظر استقلال به ترکيه نرفته است
گزارش تمرين صبح استقلال
قرارداد رحمتي با استقلال ثبت شد
عيادت فتح‌الله‌زاده،قلعه‌نويي و پروين ازمظلومي
قضاوت داوران قطري در ديدار استقلال و بوريرام
اميري:حضور نکونام در هيئت فوتبال لازم نيست
حيدري:در استقلال ماندم تا قهرمان آسيا شويم
جمشيديان: هر کس ميلياردي گرفته نوش جانش

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

معرفی بهترین سایت های کلیکی
به نام آنکه استقلال را آفرید تا پرسپولیس بی سرور نماند
یک میلیون
تبادل لینک
بهشتی هورامان
عنوان لینک
rozeshom
آرمان بهمدی نیشابور
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس اس بی همتا و آدرس eses3star.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 100666
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1