فتح‌الله‌زاده: نیکبخت به زندگی برمی‌گردد/ قهرمان شدیم چون خدا دید من مظلوم هستم

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اس اس بی همتا " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


فتح‌الله‌زاده: نیکبخت به زندگی برمی‌گردد/ قهرمان شدیم چون خدا دید من مظلوم هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص حضور همزمان نکونام و رحمتی در دفترش و اینکه دروازه‌بان استقلال با ناراحتی دفتر او را ترک کرد، عنوان کرد: قرار بود رحمتی برای اتمام قرارداد و امضای آن در دفتر من حاضر شود و نکونام هم ساعت یک و 30 دقیقه به دفتر من بیاید اما کار او زودتر تمام شد. رحمتی در حالیکه در دفتر من نشسته بود حالش به هم خورد به طوریکه برای او قرص 800 آوردم که دکتر باید برایش مجوز بدهد.

وی ادامه داد:‌ دو قرص قوی به رحمتی دادم زیرا حالش خوب نبود حتی به شخصی گفتم او را سوار ماشین کند و بعد بیاید زیرا سر رحمتی گیج می‌رفت. من هم رحمتی را بیشتر نگه داشتم تا نکونام بیاید و با یکدیگر جلسه‌ای داشته باشند و اینکه می‌گویند آنها همدیگر را نمی‌بینند درست نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: اگر واقعاً به چهره رحمتی نگاه می‌کردید متوجه می‌شدید که حالش خوب نبود فکر کنم که فشارش افتاده بود، به هر حال با این دو بازیکن جلسه خوبی داشتیم و کارشان تمام شد،‌نکونام قرارداد دو ساله دارد و فکر می‌کنم تا فردا این قرارداد را به روز کنیم.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به جذب بازیکنان و حفظ نفرات فصل گذشته خاطرنشان کرد:‌ خودم هم فکر نمی‌کردم چنین بازیکنانی را بگیرم، توانستیم بازیکنان خود را از فصل گذشته حفظ کنیم و همچنین بازیکنان خوبی چون جمشیدیان، پژمان نوری،‌قاضی و نظری را جذب کردیم و به قول سرمربی تیم ملی امسال تیممان قوی‌تر از فصل گذشته است.

وی در مورد حضور دو بازیکن خارجی در تمرینات این تیم گفت: دو بازیکن خیلی خوب در تمرینات حاضر شده‌اند و یک بازیکن فرانسوی دیگر هم امشب وارد تهران می‌شود که در صورت تأئید امیرخان فردا و یا پس‌فردا با او قرارداد امضاء می‌کنیم. این بازیکن در پست هافبک هجومی فعالیت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره جذب نیکبخت واحدی و انتقادهایی که درباره بالا بودن سنش و همچنین ترکش از تیم استقلال و پیوستنش به تیم پرسپولیس صورت می‌گیرد یادآور شد: من خیلی رک حرف‌های خود را می‌زنم، ما سال گذشته که قهرمان شدیم به این علت بود که خدا دید من مظلوم هستم،به ما سه میلیارد پول دادند در حالیکه در مقابل دو تیم بودند که 35-40میلیارد هزینه کردند اما ما کل بودجه مصوبه‌مان 17میلیارد بود که پنج میلیارد هم ندادند و 12میلیارد در اختیار داشتیم.

وی افزود:‌من زمانی دیدم که نیکبخت را همه می‌زنند و او را طرد می‌کنند گفتم که او را بیاورم و هدایتش کنم او بازیکن با استعداد و خوبی است اما راه را اشتباه رفته است. باید فرصت را بدهیم و از این مورد استفاده کنیم. یک معلم وظیفه دارد تا افرادی که به راه اشتباه رفته‌اند را هدایت کند وظیفه خود می‌دانم که بازیکنانی چون نیکبخت را که انگیزه خوب شدن درونشان بالاست هدایت کنیم از هیچ انتقادی هم هراس ندارم و می‌دانم که او به زندگی و فوتبال باز خواهد گشت. خدا هم به خاطر این کاری که ما کردیم به ما عوض می‌دهد.

فتح‌الله‌زاده درباره اعتراض هواداران به حضور نیکبخت در استقلال گفت: مطمئن هستم که اینگونه نیست. روز گذشته در کمپ استقبال خوبی از او صورت گرفت و یک نفر هم مخالف بود اما او بیشتر نشان داده شد. می‌دانم که هواداران از رفتن او به پرسپولیس ناراحت هستند اما طرفدارانمان معرفت دارند و او را کمک می‌کنند تا به زندگی برگردد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مذاکرات با پژمان منتظری تصریح کرد:‌ امروز و یا فردا با پژمان صحبت می‌کنم و شاید سرش کلاه گذاشتیم و توانستیم یک سال او را در استقلال نگه داریم (با خنده).

وی درباره وضعیت خسرو حیدری نیز گفت: من که قصد جدایی ندارم (با خنده) سعی می‌کنم فردا نیز با او جلسه‌ای بگذارم و این موضوع را هم تمام کنم تا خیالم راحت شود و به استراحت بپردازم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه امیرحسین صادقی مسائلی درباره بحث مالی او مطرح شده بود گفت: شاید خودش راضی نباشد که این مورد را بگویم اما او واقعاً‌ رفتار لوطی‌گری دارد. سال گذشته قرارداد او پائین بود و من فکر می‌کردم او چانه بزند اما به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نداد. در کنار امیرحسین صادقی سیاوش اکبرپور و دو بازیکن دیگر هم بودند که برایشان چنین اتفاق‌هایی افتاد.

فتح‌الله‌زاده درباره هدف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: ما واقعاً می‌خواهیم به چهار تیم برتر آسیا برسیم. هدف اولمان این است اگر جزو چهارتیم قرار گرفتیم به فینال هم راه خواهیم یافت. کار سختی در پیش داریم زیرا تیم‌های حریف میلیاردی هزینه کردند و یک تیم 12میلیون یورو هزینه می‌کند یعنی به اندازه کل بودجه دو سال باشگاه ما، هدف ما رسیدن به فینال است و تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی درباره حضور فرهاد مجیدی گفت: مجیدی به دفتر من آمد و حتی سفارش چلوکباب سلطانی هم داد که من تعجب کردم و به او گفتم هیئت مدیره چلوکباب معمولی می‌خورد آن وقت تو می‌توانی چلوکباب سلطانی بخوری، ماشالله تمام چلوکباب را هم خورد (با خنده).

فتح‌الله‌زاده درباره جباری گفت: من نظر خود را درباره او قبلاً گفته‌ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : میلاد قربانی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, | ساعت : 19:52

آخرين مطالب ارسالي

گزارش تمرين آبي‌پوشان
تيموريان: مي‌خواهم بازيکن موثري باشم
آندرانيک تيموريان به استقلال پيوست
رحمتی: دلم خون است اما حرف بزنم محرومم می‌کنند/ مخالف جدایی نکونام هستم
نوری: فکر نمی‌کردم هواداران اینقدر زود مرا بپذیرند/ انگیزه‌های زیادی در استقلال دارم
احتمال دوری 6 الی 8 هفته‌ای جمشیدیان از فوتبال
فتح‌الله‌‌زاده:‌می‌دانستیم او پیشنهاد اماراتی دارد/ تا فردا صبر می‌کنم
بیک‌زاده:سپاهان از لحاظ اسمی خوب یارگیری کرده است/ از جدایی جباری ناراحت شدم
فتح‌الله‌زاده: نکونام اگر پیشنهادی داشت باید زودتر اعلام می‌کرد/ قلعه‌نویی از او انتظار دارد
قاضی: کدام قهر و آشتی؟ فقط منتظر ثبت قرارداد نوری بودم
عمران‌زاده: هر تیمی را ببریم می‌گویند تیم اصلی‌اش نبود!/ حمایت کنند برای قهرمانی می‌جنگیم
فتح‌الله‌زاده: انتخاب بهترین بازیکن به دل هیچکس نچسبید/ در بحث نکونام چوب لای چرخ ما می‌گذارند
هافبک مدنظر استقلال به ترکيه نرفته است
گزارش تمرين صبح استقلال
قرارداد رحمتي با استقلال ثبت شد
عيادت فتح‌الله‌زاده،قلعه‌نويي و پروين ازمظلومي
قضاوت داوران قطري در ديدار استقلال و بوريرام
اميري:حضور نکونام در هيئت فوتبال لازم نيست
حيدري:در استقلال ماندم تا قهرمان آسيا شويم
جمشيديان: هر کس ميلياردي گرفته نوش جانش

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

معرفی بهترین سایت های کلیکی
به نام آنکه استقلال را آفرید تا پرسپولیس بی سرور نماند
یک میلیون
تبادل لینک
بهشتی هورامان
عنوان لینک
rozeshom
آرمان بهمدی نیشابور
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس اس بی همتا و آدرس eses3star.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 100670
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1