تح‌الله‌زاده: مسی و زیدان که اعجوبه‌اند کارهای جباری را نمی‌کنند.به رحمتی پیشنهاد ۷میلیاردی داده‌اند

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اس اس بی همتا " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


تح‌الله‌زاده: مسی و زیدان که اعجوبه‌اند کارهای جباری را نمی‌کنند.به رحمتی پیشنهاد ۷میلیاردی داده‌اند

  به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص جلسات خود با بازیکنان و شرایط تیم استقلال عنوان کرد: نمی دانم باید چه کار کنیم وقتی خواستم از استقلال بروم گفتند استقلال 15 بازیکن را از دست داده و قراردادشان تمام شده است و او در بدترین شرایط می خواهد استقلال را رها کند. نمی دانم چه زمانی باید استعفا بدهیم. جو ناجوانمردانه ای علیه ما ایجاد کردند. ما فصل گذشته هم چنین شرایطی داشتیم اکثر بازیکنانی که از تیم رفته‌اند بازیکن آزاد بودند. در فصل نقل و انتقالات سال گذشته چهار روز باقی مانده بود اما توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: ما در آرامش بی‌سرو صدا و در سکوت کامل اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. خوشحال هستیم که توانسته‌ایم 80-70درصد بازیکنان را حفظ کنیم. هر کدام از آنها ستاره هستند. به عنوان نمونه نکونام و رحمتی بازیکنان بزرگی هستند. در کنار آنها چند مهره خوب هم جذب کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اینکه رحمتی و نکونام تا‌ آخر هفته قراردادشان را تمدید می‌کنند اظهار داشت: آنها رسماً تا آخر هفته وارد تمرینات می‌شوند و تیممان تقریباً کامل خواهد شد. یک بازیکن خارجی هم در تمرینات حاضر شده و در صورت تأئید کادر فنی جذب می‌کنیم. در مجموع تیممان امسال قوی‌تر از سال گذشته خواهد بود. باید هم اینگونه باشد زیرا ما در آسیا بازی می‌کنیم و باید تیم را تقویت کنیم و بازیکنان خارجی در سطح بالا جذب کنیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا مشکل نکونام و رحمتی حل شده است و آنها در استقلال می‌مانند، گفت: از اول هم قطعی بود به هر حال شیطنتهایی وجود داشت و سوءتفاهم‌هایی بین آنها به وجود آمده بود که ما می‌خواستیم آن موارد را حل کنیم. من با هر دوی آنها که صحبت می‌کردم نسبت به یکدیگر ارادت داشتند. فکر می‌کنم مواردی که به وجود آمد با برنامه و از سوی افراد دیگری صورت گرفت که آنها را از هم جدا کرد.

وی افزود: پس از جلساتی صحبت‌های خوبی مطرح شد و آنها فردا و یا پس فردا قراردادشان قطعی می‌شود. اینکه می‌گویند رحمتی به خاطر نکونام نمی‌آید اشتباه است اصلاً چنین موضوعی وجود ندارد. هر دوی آنها قرارداد دارند و بازیکنان بزرگی محسوب می‌شوند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه چرا مذاکره با رحمتی طولانی شد، تصریح کرد: رحمتی مشکل خاصی نداشت. من در این فصل احساس نمی‌کردم که او را از دست بدهم. در دو فصل گذشته یکی از تیم‌های شهرستانی قیمت‌های هنگفتی پیشنهاد می‌داد و او به خاطر اینکه با من آشنا نبود احتمال انتقالش وجود داشت اما امسال دیگر با من آشنا شده بود.

وی افزود: البته رحمتی همیشه در خطر است همین امسال یکی از دوستان عزیز ما پیشنهاد قرارداد سه ساله 7.5میلیارد به او داده بود. رحمتی صدای او را هم ضبط کرده بود و به من نشان داد که گوش کنم. من ناراحت نبودم چون می‌دانستم که او نمی‌رود.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه آیا این مدیرعامل رویانیان بوده، گفت: من اسم کسی را نمی‌برم اما چنین پیشنهادهایی وجود داشته و فایل صوتی آن را هم گوش کرده‌ام.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا جباری در استقلال می‌ماند یادآور شد: جباری بازیکن بزرگ و خوبی است اما دلیلی نمی‌شود که برای باشگاه تعیین تکلیف کند، زیدان و یا مسی که اعجوبه فوتبال هستند چنین کارهایی انجام نمی‌دهند. ما هم اصولی داریم هرچقدر بازیکن بزرگ باشد اما دلیلی نمی‌شود که برای باشگاه تعیین تکلیف کند و صحبت‌هایی بکند که باشگاه مسخره است و چه سوءاستفاده‌هایی از بازیکنان می‌شود. ما کدام سوءاستفاده‌ای انجام دادیم.

فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: کل بودجه‌ای که باشگاه استقلال دارد، 17 میلیارد است که دولت تنها نصف آن را پرداخت کرده است و ما با بدبختی پول بازیکنان را فراهم می‌کنیم. این صحبت‌ها شایسته جباری هم نیست. هرچقدر بازیکن بزرگ باشد اگر از خط قرمز عبور کند نمی‌توانیم با او مذاکره داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا با جباری قهر است، عنوان کرد: مگر می‌شود من با او قهر باشم. او اگر به من زنگ بزند با او صحبت هم می‌کنم اما می‌گویم اصولی داریم که زیر پا نمی‌گذاریم. اگر این موارد به شخص بنده برمی‌گشت اشکالی نداشت اما در مورد باشگاه نمی‌توانم کوتاه بیایم. این موارد باید اصلاح شود هر بازیکن بزرگ‌تر از او هم باشد باید چنین مسائلی را رعایت کند و اگر اینگونه نباشد با او قرارداد نمی‌بندیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا جباری باید از او عذرخواهی کند، تصریح کرد: بحث عذرخواهی خوب نیست به هر حال ما همه از یک خانواده هستیم. همین که او متوجه شود نمی‌تواند برای باشگاه تعیین تکلیف کند، کافی است.

فتح‌الله‌زاده درباره وضعیت پژمان منتظری گفت: حضور پژمان در چین نهایی شده اما به علت فاصله لیگ آنها با لیگ ما می‌توانیم او را در یک نیم‌فصل داشته باشیم و با او مذاکره خواهیم کرد تا در نیم‌فصل برای ما بازی کند.

خسرو حیدری هم از جمله بازیکنان استقلال است و اگر پیشنهادات خارجی خوب نداشته باشد در این تیم می‌ماند.

وی در مورد اینکه بالاترین پیشنهادی که بازیکنان برای حضور در استقلال اعلام کرده‌اند چه مبلی بوده،‌ گفت: یک میلیارد و 700 میلیون پیشنهاد دادند که ما عذرخواهی کردیم. متأسفانه برخی باشگاه‌ها پول‌هایی خرج می‌کنند به ما که رحم می‌کنند که هیچ به خودشان هم رحم نمی‌کنند آن وقت می‌گویند ما قرارداد یک میلیارد و 100میلیونی بسته‌ایم. مگر می‌شود دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به یک بازیکن مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون پیشنهاد بدهند آن وقت آن بازیکن با مبلغ یک میلیارد و 100میلیون به شهرستان برود اگر شما باور کردید ما هم باور می‌کنیم. مبلغ افشین قابل قبول ما نبود و ما آن را نگرفتیم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده استقلال هزینه‌های زیادی انجام می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که ما پول نداریم، حالا می‌خواهند بگویند که خودشان پولدار نیستند.فصل گذشته 200میلیارد از جایی تأمین کردند اما ما خدا را داشتیم نصف پرسپولیس هزینه کردیم و توانستیم قهرمان شویم.خدا به ما رحم کرد و به خاطر اینکه شرمنده هواداران نشویم قهرمان شدیم، خدا هم مرا مظلوم دید.

وی درباره بدهی‌های باشگاه استقلال تصریح کرد: ما هم از فدراسیون طلبکار هستیم و باید جلسه‌ای با آنها بگذاریم و درباره آن صحبت کنیم. چگونه می‌گویند که در زمان مدیریت گذشته 3میلیارد بدهی داشتند و هم‌اکنون 20 میلیارد شده، این مسائل خنده‌دار است. من از آن خبرنگاری که این مطلب را منتشر کرده هم گله دارم مگر می‌شود چنین اتفاقی رخ بدهد برخی افراد از هول حلیم در دیگ می‌افتند. اگر یک روز به من بگویند بدهی چقدر است و من بگویم 4میلیارد و یک ماه بعد بگویم 25میلیارد به خاطر این است که مسائلی از جمله بدهی‌های گذشته و شروع لیگ بوده است. این موضوع خیلی ساده است، نمی‌دانم که چرا افرادی خود را به آن راه می‌زنند که متوجه نمی‌شوند.

وی گفت: وزارت دارایی دیوان محاسبات همه ما را می‌پایند چگونه می‌توانیم چکی بکشیم و پاس نشود. 30 جا ما را می‌پایند مظلوم‌تر از مدیر استقلال کسی نیست. حالا هم می‌بینید که بازیکنی از پرسپولیس در استقلال حاضر می‌شود به هر حال عیبی ندارد خوب نیست آنهایی که پول‌دار هستند به کسانی که با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند اینگونه صحبت کنند.

 

فتح‌الله‌زاده یادآور شد: ما ۱۵ سال پیش مجور گرفتیم اما با توجه به تحریم هایی که هم اکنون وجود دارد این موضوع فایده ای ندارد.به این کارها اعتقادی نداریم. برخی افراد پولدارند و زرنگ بودند،‌به جرأت می‌گویم اگر مردی است بیاید تا با من مناظره انجام دهد. از این فوتبال نمی‌توان 40میلیارد درآمدزایی کرد اگر هم چنین اتفاقی افتاده یا ما شوت بودیم و یا دیگری فکر دیگری کرده است. من آماده مناظره هستم، من 10میلیارد درآمدزایی کردم و آن را در بوق و کرنا کردند حالا چگونه می‌شود شخصی 40میلیارد درآمدزایی کند بعد به او بگوییم و ناراحت شود. بهتر است آقایان صادقانه رفتار کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: این پول‌هایی که خرج می‌شود پول کارگران کارخانه است و آنها نمی‌توانند قهرمان شوند زیرا آه کارگران دنبال آنهاست. از رئیس‌جمهور محترم و منتخب تقاضا دارم که هرچه زودتر تکلیف باشگاه‌ها را روشن کند. چگونه می‌شود که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با این همه هوادارا 3میلیارد بگیرند و سایر تیم‌ها 25 میلیارد هزینه داشته باشند اگر مدیری بگوید که من این پول را خرج نکردم می‌توانم آن را اثبات کنم. شهامت داشته باشند و بگویند ما چنین پولی را خرج کرده‌ایم. ما که حسود نیستیم بگویند کارخانه داریم و می‌توانیم خرج کنیم. هواداران ما را مقابلمان قرار ندهند اگر آنها 25میلیارد پول دارند معلوم است که می‌توانند کارهایی انجام دهند که ما نمی‌توانیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد جدایی حمودی گفت: ما بیشتر از 900 میلیون تومان نمی توانستیم به حمودی بدهیم اما وقتی تیمی دیگر یک میلیارد و 400 میلیون تومان با او قرارداد امضا می کند و 700 میلیون تومان نقد می دهد دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم. من بازیکنان زیادی را به فوتبال تحویل دادم. 10 بازیکنمان در تیم ملی هستند و 30،40 بازیکن هم از تیم های پایه ما در لیگ برتر حضور دارند.

وی افزود: فردا هم روز شلوغی در پیش دارم. پدر یکی از دوستانم فوت کرده و باید در جلسه اتحادیه باشگاه ها هم شرکت کنم. از طرفی دیگر مدیر مسئولان نشریات با رئیس جمهور منتخب هم جلسه دارند.

 

فتح الله زاده در خصوص اینکه آیا امشب قرار است با جباری جلسه داشته باشد گفت: من با قلعه نویی جلسه دارم و حالا احتمال دارد او جباری را هم بیاورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : میلاد قربانی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, | ساعت : 20:37

آخرين مطالب ارسالي

گزارش تمرين آبي‌پوشان
تيموريان: مي‌خواهم بازيکن موثري باشم
آندرانيک تيموريان به استقلال پيوست
رحمتی: دلم خون است اما حرف بزنم محرومم می‌کنند/ مخالف جدایی نکونام هستم
نوری: فکر نمی‌کردم هواداران اینقدر زود مرا بپذیرند/ انگیزه‌های زیادی در استقلال دارم
احتمال دوری 6 الی 8 هفته‌ای جمشیدیان از فوتبال
فتح‌الله‌‌زاده:‌می‌دانستیم او پیشنهاد اماراتی دارد/ تا فردا صبر می‌کنم
بیک‌زاده:سپاهان از لحاظ اسمی خوب یارگیری کرده است/ از جدایی جباری ناراحت شدم
فتح‌الله‌زاده: نکونام اگر پیشنهادی داشت باید زودتر اعلام می‌کرد/ قلعه‌نویی از او انتظار دارد
قاضی: کدام قهر و آشتی؟ فقط منتظر ثبت قرارداد نوری بودم
عمران‌زاده: هر تیمی را ببریم می‌گویند تیم اصلی‌اش نبود!/ حمایت کنند برای قهرمانی می‌جنگیم
فتح‌الله‌زاده: انتخاب بهترین بازیکن به دل هیچکس نچسبید/ در بحث نکونام چوب لای چرخ ما می‌گذارند
هافبک مدنظر استقلال به ترکيه نرفته است
گزارش تمرين صبح استقلال
قرارداد رحمتي با استقلال ثبت شد
عيادت فتح‌الله‌زاده،قلعه‌نويي و پروين ازمظلومي
قضاوت داوران قطري در ديدار استقلال و بوريرام
اميري:حضور نکونام در هيئت فوتبال لازم نيست
حيدري:در استقلال ماندم تا قهرمان آسيا شويم
جمشيديان: هر کس ميلياردي گرفته نوش جانش

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

معرفی بهترین سایت های کلیکی
به نام آنکه استقلال را آفرید تا پرسپولیس بی سرور نماند
یک میلیون
تبادل لینک
بهشتی هورامان
عنوان لینک
rozeshom
آرمان بهمدی نیشابور
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس اس بی همتا و آدرس eses3star.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 245
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 100770
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1