قلعه‌نويي: حل مشکل جباري نياز به زمان دارد.

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اس اس بی همتا " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


قلعه‌نويي: حل مشکل جباري نياز به زمان دارد.

امير قلعه‌نويي در ادامه تمرين امروز استقلال گفت: اهداف ما در باشگاه استقلال براي ليگ جديد اين است که شاکله اصلي تيم را حفظ کنيم و نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقويت کنيم. در مورد اول خوب کار کرديم و چهار بازيکن جديد گرفتيم که دو فرد ديگر نيز جذب خواهند شد. دغدغه اصلي ما اکنون حفظ بازيکنان خوب گذشته است. حنيف عمران‌زاده امروز تمديد کرد و اگر بتوانيم 80 درصد نفرات سال قبل را حفظ کنيم کارمان درست مي‌شود استقلال شرايط خوبي دارد و شکل واقعي خودش را گرفته است.

به گزارش فارس، وي در مورد مسئله مجتبي جباري خاطرنشان کرد: مجتبي جباري بازيکن بزرگ و کاپيتان دوم استقلال است که زحمات زيادي براي تيم کشيده است، همانطور که اعتقاد دارم جباري در مسائل فني رشد بيشتري پيدا کرده است، در رفتار و گفتمان که بچه بسيار خوبي است و بايد برخي صحبت‌ها را بيان نکند. طبيعي است که مشکلاتي داريم و سال گذشته با وجود آنها توانستيم قهرمان شويم و همانطور که قول داده بوديم در بين 8 تيم برتر آسيا قرار بگيريم و به صعود تيم ملي به جام جهاني کمک کنيم. با اين شرايط بسياري از اين مشکلات برطرف شده است.

وي افزود: فکر نمي‌کنم در اين چند سالي که جباري در استقلال حضور داشته است، هيچ‌وقت اينقدر خوب پول گرفته باشد. او در نيم‌فصل دوم توانست در بازي‌ها به ميدان برود و پول خود را تمام و کمال گرفت. اسناد اين موضوع موجود است، پس از پايان بازي‌ها نامه‌اي نوشتم و به خاطر زحمات زياد جباري چون قراردادش کمتر از سايرين بود، خواستم اگر مي‌شود اين قرارداد را افزايش دهند. حالا اين کار انجام شده يا نه بستگي به نظر هيئت ‌مديره و مديرعامل دارد.

سرمربي استقلال تأکيد کرد: اعتقاد دارم جباري به صعود تيم ملي نيز کمک کرد. وقتي او اين همه فاکتورهاي مثبت دارد بايد بداند بيان کردن اين صحبت‌ها به تيم، خودش و مردم کمکي نمي‌کند. شش ماه انرژي گذاشت و به خوبي تمرين کرد و توانست به استقلال و تيم ملي کمک کند. اعتقاد دارم جباري يکي از سرمايه‌هاي استقلال است و بايد بگذاريم مدتي زمان بگذرد تا دو طرف را مجاب کنيم که او استقلالي بماند. بازيکني مثل جباري در پست خودش حتي در آسيا يکي از بهترين‌هاست اما در اينجا مهم مردم و استقلال است و طوري بايد برخورد کنيم که شأن تيم پايين نيايد. برخي مسائل را بايد در داخل خانه برطرف کرد و اين مسئله نياز به گذشت زمان دارد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا نگاهش به حل اين مسئله مثبت است، عنوان کرد: استقلال خانواده بزرگي است و مجتبي جباري يکي از اعضاي آن است. مي‌دانم هرکس نداند من اطلاع دارم، جباري سال گذشته پيشنهاد خوبي داشت و در فرودگاه قصد رفتن به آن تيم را داشت که با تماس من از فرودگاه براي بستن قرارداد بازگشت. شايد در طول فعاليتم تنها با دو بازيکن براي حضور در تيم مذاکره کرده باشم که مجتبي جباري يکي از آنها بود. او با تلفن من از فرودگاه بازگشت اما بايد در اين مسئله سعه صدر داشته باشد.

قلعه‌نويي در مورد اردوي اوکراين عنوان کرد: در سفري که در اوکراين بودم تعدادي از دوستان من به نام گلستاني و حداديان آنجا حضور دارند، با آنها با تديف قهرمان اوکراين که اکنون نماينده مجلس است براي برگزاري اردو صحبت کرديم. او با مسئولان ديناموکيف تماس گرفت و از آنها براي مذاکره وقت خواست. عصر همان روز به آنجا رفتيم و صبحت کرديم. بالاخره استقلال تيم بزرگي است و از افتخارات اين تيم گفتيم. همانجا مسئول اين تيم به معاونش دستور داد که برنامه‌ريزي کند تا استقلال با حضور در آنجا يک بازي دوستانه انجام دهد. حتي بخشي از هزينه را بر عهده گرفتند. قرار شده تا در تاريخ 14 تا 21 تير اين اتفاق رخ دهد.

وي تأکيد کرد: قسمت فوتبالي اين مسئله حل شده و بقيه کارها مثل ارتباطات شوراي برون‌مرزي باقي مانده است. پاسپورت‌هاي بازيکنان را گرفتيم تا براي ويزا اقدام کنيم با توجه به اينکه در آسيا نيز در مراحل بالا بايد بازي کنيم، بازي با تيم ديناموکيف که از تيم‌هاي صاحب‌‌نام اروپايي است مي‌تواند به ما کمک کند، اگر برويم اتفاق خوبي مي‌افتد.

قلعه‌نويي در مورد اينکه چقدر احتمال دارد اين سفر انجام شود، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم نگاه فوتبالي اين مسئله حل شده و بخش نامه‌نگاري‌ها مانده است که بايد حل شود. حتي از کوروش گلستاني درخواست کرديم يک بازي ديگر براي ما تدارک ببيند تا در آن يک هفته حضورمان انجام دهيم. اين کار نيز صورت گرفته و تنها بخش ديگر و مسائل غير فوتبالي آن باقيمانده است. همانطور که مي‌دانيد اين بخش در کشور ما بسيار مهم است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : میلاد قربانی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | ساعت : 1:43

آخرين مطالب ارسالي

گزارش تمرين آبي‌پوشان
تيموريان: مي‌خواهم بازيکن موثري باشم
آندرانيک تيموريان به استقلال پيوست
رحمتی: دلم خون است اما حرف بزنم محرومم می‌کنند/ مخالف جدایی نکونام هستم
نوری: فکر نمی‌کردم هواداران اینقدر زود مرا بپذیرند/ انگیزه‌های زیادی در استقلال دارم
احتمال دوری 6 الی 8 هفته‌ای جمشیدیان از فوتبال
فتح‌الله‌‌زاده:‌می‌دانستیم او پیشنهاد اماراتی دارد/ تا فردا صبر می‌کنم
بیک‌زاده:سپاهان از لحاظ اسمی خوب یارگیری کرده است/ از جدایی جباری ناراحت شدم
فتح‌الله‌زاده: نکونام اگر پیشنهادی داشت باید زودتر اعلام می‌کرد/ قلعه‌نویی از او انتظار دارد
قاضی: کدام قهر و آشتی؟ فقط منتظر ثبت قرارداد نوری بودم
عمران‌زاده: هر تیمی را ببریم می‌گویند تیم اصلی‌اش نبود!/ حمایت کنند برای قهرمانی می‌جنگیم
فتح‌الله‌زاده: انتخاب بهترین بازیکن به دل هیچکس نچسبید/ در بحث نکونام چوب لای چرخ ما می‌گذارند
هافبک مدنظر استقلال به ترکيه نرفته است
گزارش تمرين صبح استقلال
قرارداد رحمتي با استقلال ثبت شد
عيادت فتح‌الله‌زاده،قلعه‌نويي و پروين ازمظلومي
قضاوت داوران قطري در ديدار استقلال و بوريرام
اميري:حضور نکونام در هيئت فوتبال لازم نيست
حيدري:در استقلال ماندم تا قهرمان آسيا شويم
جمشيديان: هر کس ميلياردي گرفته نوش جانش

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

معرفی بهترین سایت های کلیکی
به نام آنکه استقلال را آفرید تا پرسپولیس بی سرور نماند
یک میلیون
تبادل لینک
بهشتی هورامان
عنوان لینک
rozeshom
آرمان بهمدی نیشابور
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس اس بی همتا و آدرس eses3star.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 143
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 100668
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1