دفاع تمام قد عليرضا منصوريان از مجتبي جباري

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " اس اس بی همتا " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


دفاع تمام قد عليرضا منصوريان از مجتبي جباري

عليرضا منصوريان از مجتبي جباري در اختلافي که ميان او و باشگاه استقلال بوجود آمده دفاع کرد و گفت: من در حيطه مسايل استقلال وارد نمي‌شوم و تا الان يک مرتبه هم وارد سايت باشگاه نشدم. اما براي اولين بار وارد يکي از سايت‌هاي هواداري شدم و بيانيه استقلال درباره مجتبي جباري را خواندم. من خودم را استقلالي مي‌دانم، يعني اگر کسي در صحبت‌هايش درباره استقلال زياده روي کند، به او مي‌خندم به ويژه به کساني که فکر مي‌کنند اين روزها قلم‌شان خيلي درشت شده است! متاسفم در باشگاه فرهنگي استقلال افرادي هستند که قلم هايشان براي بي غيرت خواندن ستاره ها و فرزندانش به حرکت در مي آيد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: بعضي‌ها زيادي سعي مي‌کنند از رنگ پيراهن به عنوان تعصب استفاده کنند. من همواره مخالف بازيکن سالاري بوده ام اما معتقدم استقلال در فصل گذشته با بازيکنان بزرگ و با پرستيژش توانست قهرمان شود و اين خيلي مهم است. پيشرفت فوتبال ملي، استقلال و پرسپوليس توسط ستاره ها و بازيکنان بزرگ انجام مي شود. به بازيکنان آموزش مي‌دهم من که الان مربي‌ام هميشه خودم را مديون استقلال مي‌دانم، استقلال باعث شد به فوتبال اين مملکت معرفي شوم. امروز که به عنوان سرمربي تيم اميد روبروي شما نشسته‌ام مي‌گويم هر چه دارم از استقلال است؛ به خانواده و پسرم هم گفته‌ام که ما تا ابد مديون اين پيراهن و رنگ هستيم. از دور اوضاع باشگاه را نگاه مي‌کنم يک پيغام هم به هواداران مي‌دهم و اينکه بازيکنان بزرگ هستند که مي‌توانند در روزهاي حساس تصميم‌هاي بزرگ براي تيم‌شان بگيرند. هواداران بايد همه موارد را بدانند و خود تصميم بگيرند. امروز در فوتبال حرفه اي و مديريت علمي، باشگاه از تمام سرمايه اش براي موفقيت تيم استفاده مي کند اما ما در ايران به راحتي سرمايه هايي مانند مجتبي را مي سوزانيم و هوادار را از داشتن اين چنين بازيکناني محروم مي کنيم.

منصوريان گفت: طي چند روز گذشته هواداران زيادي به صورت حضوري و تلفني پيگير وضعيت مجتبي جباري هستند. متاسفانه اين روزها اسطوره کشي و تخريب بازيکنان محبوب در فوتبال ما تبديل به يک اپيدمي خطرناک شده است. علي کريمي را در پرسپوليس ببينيد که چه حرفهايي عليه وي زده شد؟! امروز هم در استقلال اين موضوع براي مجتبي جباري اتفاق افتاده و در ساليان گذشته باشگاه اين اتفاق و فضا را براي فرهاد مجيدي و خسرو حيدري بوجود آوردند. در اينجا از باشگاه مي خواهم که سريعا مشکل مجتبي جباري را با برگزاري جلسه اي حل کرده و بيش از اين موجبات نگراني هواداران را فراهم نکند. هواداران زيادي از من خواسته اند که به اين ماجرا ورود کنم. اميدوارم باشگاه زودتر به اين موضوع فيصله دهد. در غير اين صورت به عنوان عضو کوچکي از جامعه بزرگ استقلال، خود را مکلف به مقابله و مبارزه با اين پديده شوم که به تازگي توسط افراد خودخواه در ميان باشگاههاي ما رواج يافته، مي دانم.

کاپيتان اسبق استقلال در ادامه خطاب به هواداران اين تيم گفت: شما از بيرون اخبار استقلال را مي‌شنويد اما اوضاع در داخل متفاوت است. بايد قبول کنيم بازيکن يک آستانه تحملي دارد. ما يا بايد حرفه‌اي نگاه کنيم يا معرفتي و اخلاقي! اگر هر دو را با هم مي‌خواهيم پس بايد منطقي نگاه کنيم. وظيفه بازيکن استقلال اين است که هميشه سرش را جلوي توپ قرار داده و همواره با تمام وجود در ميادين حاضر شود، اما آيا بازيکن هميشه بايد همين را بداند؟! آيا او حق اعتراض درباره قراردادش ندارد؟ آيا باشگاه نبايد به تعهدش در قراردادها پايبند باشد؟ آيا بازيکناني همچون جواد نکونام، مجتبي جباري، فرهاد مجيدي، مهدي رحمتي، پژمان منتظري، خسرو حيدري و... حق ندارند درباره قراردادشان خواسته‌اي داشته باشند؟ قبول دارم امثال من، حسن روشن و جباري‌ها از اينجا شکل گرفتيم اما نبايد اين گونه باشد که حق اعتراض نداشته باشيم؟ آيا فضا فقط بايد يک‌طرفه باشد؟

وي از وضعيتي که باشگاه استقلال براي جباري بوجود آورده ابراز ناخرسندي کرد و به ايسنا گفت: چيزي که من را ناراحت کرده اين است که فضا را براي بازيکن آلوده ‌کرده‌اند! جباري بازيکن نونهالان ما بوده و حالا يک چيزي در روزنامه‌ گفته است. اگر لفظش بد بوده بايد به او مي‌گفتيم لفظش را درست مي‌کرد نه اينکه او را مقابل هواداران قرار دهيم! آيا جباري اجازه ندارد درباره قراردادش صحبت کند؟ هواداري که در خوزستان صورتش را آبي مي‌کند و به عشق جباري به استاديوم مي‌آيد طبيعتا او هم نگران وضعيت مجتبي هست و دوست دارد باشگاه براي مجتبي شرايطي را فراهم کند که اين بازيکن در تيم بماند. وظيفه مجتبي هم آن است جانش را براي آن هوادار بدهد. اصلا از مسوولان باشگاه سوال مي‌کنم آيا امثال جباري، نکونام يا همين آندرانيک تيموريان که از ما طلب دارد، خسرو حيدري، منتظري و... فصل گذشته بي‌معرفتي کرده‌اند؟ آنها چند درصد از پولشان را گرفته‌اند؟

منصوريان ادامه داد: نبايد بازيکن تا سرش را بالا آورد يک ضربه محکم بر سرش کوبيده شود! اما آيا جباري تا حالا استقلالي بودنش را به استقلالي‌ها ثابت نکرده است؟ او بارها از جمله همين فصل گذشته پيشنهادات مالي خوبي داشت که از استقلال جدا شود اما ماند. حالا ما نبايد فضا را براي اين بازيکنان آلوده کنيم. بازيکن اجازه دارد درباره قراردادش، باشگاه را بازخواست کند و باشگاه وظيفه دارد طبق تعهد حقوقي که دارد، پول او را بدهد. اگر باشگاه نمي‌تواند پول را بدهد و بازيکن پس از بارها سکوت، صدايش درآمد بايد او را مقابل هوادار قرار دهند؟ بازيکني که از نوجواني پيش ما بوده پس کي در مورد قراردادش حرف بزند؟ و اگر زد سريع مطلبي را به او مي‌چسبانند، پيراهن استقلال را روبرويش قرار مي‌دهند و آبرويش را مي برند. اين بازيکن همراه با تيم ملي ما به جام جهاني رفته است و با تمام وجود بازي کرده مگر مي‌شود به يکباره عوض شود؟ حالا در يک مصاحبه به باشگاه اعتراض کرده، مگر به هوادار اعتراض کرده؟ چرا ظرف 48 ساعت او را از عرش به فرش مي‌کوبيم؟ اين اتفاق مي‌تواند براي حيدري، مجيدي، رحمتي و... هم بيافتد.

اين پيشکسوت استقلال با درخواست از مسوولان باشگاه، صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: از باشگاه مي‌خواهم بازيکن خوب ما را حفظ کند. من در اردوي تيم ملي از آنها شنيدم که دريافتي‌هايشان بعضا 20 ، 33 ، 18 درصد و... بوده است. امثال اين بازيکنان و کساني چون اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده و... آمدند و در مورد شرايط مالي‌شان صحبت کردند و ما نتوانستيم به تعهداتمان عمل کنيم بايد پايمان را روي صورت آنها بگذاريم؟ ! از وسايل و ابزارمان جهت خراب کردن اين بازيکنان استفاده کنيم؟ ما نبايد گذشته‌ها را فراموش کنيم. من مصاحبه جباري را خواندم، او گفته که ما استقلالي و آبي هستيم. اما به باشگاه اعتراض کرده است. اين بازيکن همان کسي نيست که بازي خيلي خوبي مقابل الشباب داشت؟ بيانيه که لازم نيست صادر کنيد! مگر نمي گوييد همه ما استقلالي‌ها يک خانواده هستيم، شما که راز خانواده را افشا کرديد! جباري يک مثال است. نمي‌شود که هميشه بازيکن را بترسانيم و بگوييم جرات داري درباره قراردادت صحبت کن و گرنه فردا مي‌گوييم تو مقابل هواداران هستي!

وي با بيان اينکه بازي کردن در استقلال و پرسپوليس مانند بازي مانند بازي در تيم ملي است چون همه اين تيم‌ها را براي خود مي‌دانند به ايسنا گفت: اين بازيکنان اگر فردا بروند در سپاهان و .... بازي کنند پول راحت مي‌گيرند حالا که اين‌ها تحت فشار هوادار در استقلال هستند، چرا با آنها چنين مي‌کنيم. بازي در استقلال و پرسپوليس مثل تيم ملي مي‌ماند چون همه اين تيم‌ها را براي خودشان دانسته و از شما سوال مي‌کنند. يک روزي ما به فولاد باخته بوديم، من در ماشينم بودم که نوجواني نزديکم آمد و گفت آقاي منصوريان! با تيم ما داريد چه کار مي کنيد؟! ببنيد تمام هواداران استقلال و پرسپوليس تيم را براي خودشان مي دانند. اين بازيکنان جايگاه شان را به سختي به دست آورده‌اند، جباري درد دلش را به من در کره‌جنوبي مي گفت که باشگاه بلاتکليف است و کسي پاسخگو نيست. اعتراض او هم به همين رويه بوده و هيچ ربطي به هوادار ندارد. هر کسي که مي‌خواهد در استقلال به مردم خدمت کند يک وظيفه حقوقي هم دارد. حالا هم اگر کسي به نحوه عملکرد او اعتراض کرد نبايد او را مقابل آبي ها و هواداران قرار دهيم. اصلا بد است که يکي از پيشکسوتان‌ گفته وضعيت باشگاه بلاتکليف است؟ من همه اين‌ها را گفتم که اين وسط هوادار استقلال حق انتخاب داشته باشد.

منصوريان در پايان بار ديگر با اشاره به بيانيه اي که باشگاه استقلال عليه مجتبي جباري صادر کرده، به ايسنا گفت: اگر همه چيز باشگاه روي اصول بود و حق و حقوق بازيکنان به طور کامل پرداخت مي شد، من حق را به باشگاه مي دادم اما حالا که بازيکنان حداکثر 30، 40 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند نبايد با چنين بيانيه هايي تمام اعتبار و غيرت و تعصب بازيکنان را زير سوال برد. اگر قرار باشد اين روال ادامه پيدا کند، بايد باشگاه 20 بيانيه ديگر هم آماده کند چون احتمالا تا چند روز ديگر بازيکناني نظير جواد نکونام، اميرحسين صادقي، خسرو حيدري، مهدي رحمتي و ... هم براي دريافت حق و حقوقشان کاري خواهند کرد. نبايد به هر بازيکني که طلب پولش را مي کند، برچسب بي غيرتي زد. ضمن اينکه خواهش مي کنم از بعضي‌ها بي جهت اداي متعصبهاي زياد را در نياورند و سعي نکنند بروند پشت چنين بيانيه هايي.

منصوريان ادامه داد: جباري از سال 77، 78 در استقلال بازي کرده و عضوي از خانواده بزرگ استقلال است. من که در کره با مجتبي صحبت مي کردم، مي ديدم که دغدغه اش وضعيت استقلال است و اين يعني اينکه جباري به استقلال تعصب دارد. بايد سرمربي و مديرعامل باشگاه پيش از انتشار اين بيانيه از محتويات آن با خبر مي شدند. قبل از انتشار بيانيه متوجه مي شدند وظيفه باشگاه حفظ ستاره و تامين منابع مالي است. باشگاه وظيفه دارد براي ستاره هايش همه امکانات را آماده کند و بازيکن وظيفه دارد با تعصب براي تيمش بازي کند. در شرايطي که بازيکنان حداکثر 30 تا 40 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته اند، نمايشي که نشان داده اند متعصبانه بوده است. بحثهايي که در بيانيه استقلال منتشر شده راز يک خانواده بوده و نبايد اين حرفها به رسانه ها مي کشيد. وقتي صداي بازيکن قديمي چون جباري در مي آيد، بايد فهميد که همه چيز درست نيست.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : میلاد قربانی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, | ساعت : 18:23

آخرين مطالب ارسالي

گزارش تمرين آبي‌پوشان
تيموريان: مي‌خواهم بازيکن موثري باشم
آندرانيک تيموريان به استقلال پيوست
رحمتی: دلم خون است اما حرف بزنم محرومم می‌کنند/ مخالف جدایی نکونام هستم
نوری: فکر نمی‌کردم هواداران اینقدر زود مرا بپذیرند/ انگیزه‌های زیادی در استقلال دارم
احتمال دوری 6 الی 8 هفته‌ای جمشیدیان از فوتبال
فتح‌الله‌‌زاده:‌می‌دانستیم او پیشنهاد اماراتی دارد/ تا فردا صبر می‌کنم
بیک‌زاده:سپاهان از لحاظ اسمی خوب یارگیری کرده است/ از جدایی جباری ناراحت شدم
فتح‌الله‌زاده: نکونام اگر پیشنهادی داشت باید زودتر اعلام می‌کرد/ قلعه‌نویی از او انتظار دارد
قاضی: کدام قهر و آشتی؟ فقط منتظر ثبت قرارداد نوری بودم
عمران‌زاده: هر تیمی را ببریم می‌گویند تیم اصلی‌اش نبود!/ حمایت کنند برای قهرمانی می‌جنگیم
فتح‌الله‌زاده: انتخاب بهترین بازیکن به دل هیچکس نچسبید/ در بحث نکونام چوب لای چرخ ما می‌گذارند
هافبک مدنظر استقلال به ترکيه نرفته است
گزارش تمرين صبح استقلال
قرارداد رحمتي با استقلال ثبت شد
عيادت فتح‌الله‌زاده،قلعه‌نويي و پروين ازمظلومي
قضاوت داوران قطري در ديدار استقلال و بوريرام
اميري:حضور نکونام در هيئت فوتبال لازم نيست
حيدري:در استقلال ماندم تا قهرمان آسيا شويم
جمشيديان: هر کس ميلياردي گرفته نوش جانش

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

معرفی بهترین سایت های کلیکی
به نام آنکه استقلال را آفرید تا پرسپولیس بی سرور نماند
یک میلیون
تبادل لینک
بهشتی هورامان
عنوان لینک
rozeshom
آرمان بهمدی نیشابور
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اس اس بی همتا و آدرس eses3star.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 328
بازدید کل : 100707
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1